FITNESS

Dzień tygodnia
Godzina Wtorek Środa Piątek
17:30 - 18:30 BPU Body shape BPU
18:45 - 19:45 TBC Turbo spalanie TBC
20:00 - 21:00 Pilates Fit ball Joga

*możliwość organizacji treningów indywidualnych. Szczegóły bezpośrednio u instruktorki Magdy - tel. 507402084

OPIS ZAJĘĆ

Pilates - Zajęcia dla wszystkich, dostosowane do indywidualnych możliwości uczestników. Efektywne wzmocnienie mięśni głębokich oraz zwiększenie świadomości własnego ciała.
BPU - „Brzuch, pośladki, uda”. Trening o umiarkowanej intensywności skupiający się na konkretnych partiach ciała i wymodelowaniu mięśni przy niewielkim obciążeniu.
TBC - „Total body conditioning”. Trening całego ciała polegający na intensywnych ćwiczeniach interwałowych z niewielkim obciążeniem, czego efektem jest wzmocnienie mięśni, poprawa kondycji fizycznej oraz spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej.
Joga - Zajęcia rozciągające, dostosowane do poziomu zaawansowania grupy. Efekt uelastycznienia ciała, odprężenia.
Turbo spalanie - Trening cardio, angażujący wszystkie partie mięśniowe, polegający na wzmocnieniu całego ciała oraz spaleniu zbędnej tkanki tłuszczowej.
Body shape - Ćwiczenia o umiarkowanej intensywności, skupiające się na mięśniach brzucha, pośladków, ud i ramion.
Fit ball - Trening przy użyciu małej lub dużej piłki, angażujący mięśnie brzucha oraz wzmacniający mięśnie kręgosłupa, czego rezultatem będzie poprawa postawy, lepszy zmysł równowagi.